söndag 10 januari 2010

Godmorgon ,

Aja här sitter man vakna för nån timme sen åt frulle och sånt.
Snart blir det att städa mitt rum och kanske badrummet? hehe
men men idag blir det att slappa hemma och äta mig tjock hahah ne ba skoja x)
fil film massa film idag pallar inte gå ut brudarna får klara sig ;)
Imon blir det skola helvettet igen : s men då får man träffa alla bästa :DD
aja kansker lägger in ett inlägg senare vi hörs bitche´s !
Felicia
Michelle
Samt
Emelie
mitt allt!
Kram sara

torsdag 7 januari 2010

01:28

här sitter man inget liv....
imonn blir det inte att göa så mycket träffa några kanske?
aja skola på mångad helvettesdagar fast inte med alla underbara vänner.
idag har man vart på bup inte så kul men då fick man allt man ville säga fast nån annan sa :)
hör av mig imon. (k´
Kram sara

måndag 4 januari 2010

2010 §

Har inte skrivit på ett tag men har inte haft datan.
Ny år var bäst asså och första veckan på ny år asså grym!!!!
imon blir det tbx till eskilstuna
happ då kommer man sakna många :(
många har vart underbara unsder första veckan i året och jag är tacksam
har träffat nya folk som är helt fantastiska!
mer bilder från ny år kommer nog snart ; )

puss på min haaammoddiiiie §
Puss&Kram // sara