söndag 10 januari 2010

Godmorgon ,

Aja här sitter man vakna för nån timme sen åt frulle och sånt.
Snart blir det att städa mitt rum och kanske badrummet? hehe
men men idag blir det att slappa hemma och äta mig tjock hahah ne ba skoja x)
fil film massa film idag pallar inte gå ut brudarna får klara sig ;)
Imon blir det skola helvettet igen : s men då får man träffa alla bästa :DD
aja kansker lägger in ett inlägg senare vi hörs bitche´s !
Felicia
Michelle
Samt
Emelie
mitt allt!
Kram sara

torsdag 7 januari 2010

01:28

här sitter man inget liv....
imonn blir det inte att göa så mycket träffa några kanske?
aja skola på mångad helvettesdagar fast inte med alla underbara vänner.
idag har man vart på bup inte så kul men då fick man allt man ville säga fast nån annan sa :)
hör av mig imon. (k´
Kram sara

måndag 4 januari 2010

2010 §

Har inte skrivit på ett tag men har inte haft datan.
Ny år var bäst asså och första veckan på ny år asså grym!!!!
imon blir det tbx till eskilstuna
happ då kommer man sakna många :(
många har vart underbara unsder första veckan i året och jag är tacksam
har träffat nya folk som är helt fantastiska!
mer bilder från ny år kommer nog snart ; )

puss på min haaammoddiiiie §
Puss&Kram // sara

söndag 27 december 2009

Polen

Polen var helt okej?
lite bökit hit och dit men men det va kul ändå
fick julklappar va ganska nöjd men ville ha andra saker :(
resan var jobbig men det var skönt och komma hem till mina kompisar
SOM JAG HAR SAKNET MYCKET!
Aja imon blir det till västerås med emelie och familjen ska bli roligt :D
här kommer lite bilder från Polen:















fredag 25 december 2009

vill hem !

är i Polen nu
vill bara hem tillmina vänner , jag saknardom so mycket !
men kan int använda sonna konstiga bokstäver so ni for klara er.
närjag kommer hem blir det lite bilder
och so har jag persat (stavning?) naveln :D skit glad

Puss&Kram Sara

lördag 19 december 2009

Dagen

Har haft släckten (stavning?) här fikat lite och sånt
imon blir det ingen lotus för mig :(
för åker till polen på måndag,
blir att fira jul där sen kommer hem är här typ två dagar
sen ner till papppa : DD
kanske inte kan skriva på en vecka i polen en ni klarar er ? ;)
Puss&Kram // Sara

tisdag 15 december 2009

puss

Saknar alla min vänner va har hnt allt blir bara fuckt nu för tiden
varför?
jag älskar er alla (L´

Lotus (stavning?) på söndag :D ska bli fett kul med alla bästa
ska vi ha fetas med kul och dans aset av oss brudar och killar (k´

Puss&Kram // Sara