måndag 30 november 2009

Grattis Kariima §

Grattis Världensbästa !

Du är varje sekund idag
varje liten del som händer
och varje liten del som går
Du ska veta att du betyder så jävla mycket för mig!
jag har kännt dig i 10 år nu och fortafarande har vi kontakt :D
DET ÄR HELT OTROLIGT !
Jag älskarde dig när vi var små
jag älskade dig när vi gick i 6:års
jag älskade dig när vi var 10
jag älskar dig fortfarande och det kommer jag alltid göa gumman ! !
att aluta älska dig skulle jag riskera mitt liva tt älska dig
men det kommer aldrig att hända ele hur ?!
glömmer aldrig våra minnen tillsammans
allt vi har gjort
både bra och dåligt
men alla har varit lika bra §
Jga tackar för allt du har gjort för mig och allt du har hjälpt mig
och att du blev min vän ,
du är en äkta vän kariima det är du verkligen

Jag älskar dig <3


Puss&Kram

Sjukhuset !

Det gick väl okeej tycker jag?
men dom hitta inget det var inte lika kul...
orkar inte gå runt med ont i magen och inte veta va det är :(
men men va ska man göra de har provat allt de kan göra
men inget visar nått "/
man får vänta till det slutar göra ont tydligen .
Blir väl att gå ut i det röttna skiftinge men kanske inte med
röttna kompisr hahah xd
Orkar ite skriva mera..


Puss&Kram

söndag 29 november 2009

CHILLI <3

Chilli på sportlovet : D

Vilka ska tagga ?
fan va kul det kommer att bli
men längtar mer på sommaren för där får man träffa alla äldra ; )
lite bilder sen i sommras :






A.S

Du var allt för mig !
kan inte fatta att du bara gick.......
jag älskade dig tills mitt hjärta nästan sprack :(
men du kommer inte fatta
du var underbar
du var allt
men dina känslor för mig var bara på lek "/
jag kommer alltid känna nått för dej
om du läser detta försår du vad jag menar




Puss&Kram

Frisk! (tror jag)

Nu känns det som att jag är frisk : D
nu ska man på dop på min nya kusin,
ska bli kul hoppas jag : )
sen blir det nog att gå ut eller städa mitt rum.
Imon blir det skola igen :(
ska till sjukhuset kl 9:00 där ska jag på
ultraljud (stavning?)
P.S jag är inte gravid :P
de ska bara kolla min mage varför jag får kramper och sånt ; )
men aja hoppas det går bra !





Puss&Kram

lördag 28 november 2009



Om det är nån jag saknar så är det InaSätterqvist , du är otrolig och dej träffar man inte ofta ; o

jag älskar dig det ska du veta <3>

Puss&Kram

heej bloggen !

Nu har man fått blogg dåee ,

Alltid kul med nya grejeeeer.

Igår blev det vaccinet och idag blev det feber : s

har legat i sängen hela dagen och tittat på tv

nu blir det att kolla på film

Puss&kram §