lite bökit hit och dit men men det va kul ändå
fick julklappar va ganska nöjd men ville ha andra saker :(
resan var jobbig men det var skönt och komma hem till mina kompisar
SOM JAG HAR SAKNET MYCKET!
Aja imon blir det till västerås med emelie och familjen ska bli roligt :D
här kommer lite bilder från Polen: