söndag 27 december 2009

Polen

Polen var helt okej?
lite bökit hit och dit men men det va kul ändå
fick julklappar va ganska nöjd men ville ha andra saker :(
resan var jobbig men det var skönt och komma hem till mina kompisar
SOM JAG HAR SAKNET MYCKET!
Aja imon blir det till västerås med emelie och familjen ska bli roligt :D
här kommer lite bilder från Polen:















fredag 25 december 2009

vill hem !

är i Polen nu
vill bara hem tillmina vänner , jag saknardom so mycket !
men kan int använda sonna konstiga bokstäver so ni for klara er.
närjag kommer hem blir det lite bilder
och so har jag persat (stavning?) naveln :D skit glad

Puss&Kram Sara

lördag 19 december 2009

Dagen

Har haft släckten (stavning?) här fikat lite och sånt
imon blir det ingen lotus för mig :(
för åker till polen på måndag,
blir att fira jul där sen kommer hem är här typ två dagar
sen ner till papppa : DD
kanske inte kan skriva på en vecka i polen en ni klarar er ? ;)
Puss&Kram // Sara

tisdag 15 december 2009

puss

Saknar alla min vänner va har hnt allt blir bara fuckt nu för tiden
varför?
jag älskar er alla (L´

Lotus (stavning?) på söndag :D ska bli fett kul med alla bästa
ska vi ha fetas med kul och dans aset av oss brudar och killar (k´

Puss&Kram // Sara

lördag 12 december 2009

tråk :(

har inte skrivit på länge men hoppas ni klarade er ? : )
idag i natt imon blir det att vara hoss syster och sova där
med dawid .
ska bli kul hoppas jag :D

Puss&Kram

söndag 6 december 2009

:(


Kan man aldrig vara fin !?


vill ha det bra !

Inget känns bra
vill ha en som man kan lita på
JAG VILL HA DIG
och dom flesta vet vem det är
jag vill träffa dig jag vill va med dig jag vill göa allt med dig
men du kommar inte vilja göra mått med mig ?
snälla snälla läs detta
jag älskar dig (a)§


Puss&Kram

lördag 5 december 2009

Godmorgon ,

Vaknat nu , ska ut tror jag måste ba fixa mig lite :P
om det är nån som vill träffas så är det bara att sms:a
Snart blir det att åka till polen :D
fast kommer bara bli lite svårt :( (några fattar)
sen blir det till pappa över nyår
hoppas jag får sova hos kariims : )
aja skriver lite mer senare.


Puss&Kram