fredag 25 december 2009

vill hem !

är i Polen nu
vill bara hem tillmina vänner , jag saknardom so mycket !
men kan int använda sonna konstiga bokstäver so ni for klara er.
närjag kommer hem blir det lite bilder
och so har jag persat (stavning?) naveln :D skit glad

Puss&Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar