barasara
fredag 25 december 2009
vill hem !
är i Polen nu
vill bara hem tillmina vänner , jag saknardom so mycket !
men kan int använda sonna konstiga bokstäver so ni for klara er.
närjag kommer hem blir det lite bilder
och so har jag persat (stavning?) naveln :D skit glad
Puss
&
Kram
Sara
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2010
(3)
►
januari
(3)
▼
2009
(15)
▼
december
(8)
Polen
vill hem !
Dagen
puss
tråk :(
:(
vill ha det bra !
Godmorgon ,
►
november
(7)
Om mig
baraaasara
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar