lördag 19 december 2009

Dagen

Har haft släckten (stavning?) här fikat lite och sånt
imon blir det ingen lotus för mig :(
för åker till polen på måndag,
blir att fira jul där sen kommer hem är här typ två dagar
sen ner till papppa : DD
kanske inte kan skriva på en vecka i polen en ni klarar er ? ;)
Puss&Kram // Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar