Har haft släckten (stavning?) här fikat lite och sånt imon blir det ingen lotus för mig :( för åker till polen på måndag, blir att fira jul där sen kommer hem är här typ två dagar sen ner till papppa : DD
kanske inte kan skriva på en vecka i polen en ni klarar er ? ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar