söndag 6 december 2009

vill ha det bra !

Inget känns bra
vill ha en som man kan lita på
JAG VILL HA DIG
och dom flesta vet vem det är
jag vill träffa dig jag vill va med dig jag vill göa allt med dig
men du kommar inte vilja göra mått med mig ?
snälla snälla läs detta
jag älskar dig (a)§


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar