barasara
söndag 6 december 2009
vill ha det bra !
Inget känns bra
vill ha en som man kan lita på
JAG VILL HA DIG
och dom flesta vet vem det är
jag vill träffa dig jag vill va med dig jag vill göa allt med dig
men du kommar inte vilja göra mått med mig ?
snälla snälla läs detta
jag älskar dig (a)§
Puss
&
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2010
(3)
►
januari
(3)
▼
2009
(15)
▼
december
(8)
Polen
vill hem !
Dagen
puss
tråk :(
:(
vill ha det bra !
Godmorgon ,
►
november
(7)
Om mig
baraaasara
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar