lördag 5 december 2009

Godmorgon ,

Vaknat nu , ska ut tror jag måste ba fixa mig lite :P
om det är nån som vill träffas så är det bara att sms:a
Snart blir det att åka till polen :D
fast kommer bara bli lite svårt :( (några fattar)
sen blir det till pappa över nyår
hoppas jag får sova hos kariims : )
aja skriver lite mer senare.


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar