söndag 27 december 2009

Polen

Polen var helt okej?
lite bökit hit och dit men men det va kul ändå
fick julklappar va ganska nöjd men ville ha andra saker :(
resan var jobbig men det var skönt och komma hem till mina kompisar
SOM JAG HAR SAKNET MYCKET!
Aja imon blir det till västerås med emelie och familjen ska bli roligt :D
här kommer lite bilder från Polen:















fredag 25 december 2009

vill hem !

är i Polen nu
vill bara hem tillmina vänner , jag saknardom so mycket !
men kan int använda sonna konstiga bokstäver so ni for klara er.
närjag kommer hem blir det lite bilder
och so har jag persat (stavning?) naveln :D skit glad

Puss&Kram Sara

lördag 19 december 2009

Dagen

Har haft släckten (stavning?) här fikat lite och sånt
imon blir det ingen lotus för mig :(
för åker till polen på måndag,
blir att fira jul där sen kommer hem är här typ två dagar
sen ner till papppa : DD
kanske inte kan skriva på en vecka i polen en ni klarar er ? ;)
Puss&Kram // Sara

tisdag 15 december 2009

puss

Saknar alla min vänner va har hnt allt blir bara fuckt nu för tiden
varför?
jag älskar er alla (L´

Lotus (stavning?) på söndag :D ska bli fett kul med alla bästa
ska vi ha fetas med kul och dans aset av oss brudar och killar (k´

Puss&Kram // Sara

lördag 12 december 2009

tråk :(

har inte skrivit på länge men hoppas ni klarade er ? : )
idag i natt imon blir det att vara hoss syster och sova där
med dawid .
ska bli kul hoppas jag :D

Puss&Kram

söndag 6 december 2009

:(


Kan man aldrig vara fin !?


vill ha det bra !

Inget känns bra
vill ha en som man kan lita på
JAG VILL HA DIG
och dom flesta vet vem det är
jag vill träffa dig jag vill va med dig jag vill göa allt med dig
men du kommar inte vilja göra mått med mig ?
snälla snälla läs detta
jag älskar dig (a)§


Puss&Kram

lördag 5 december 2009

Godmorgon ,

Vaknat nu , ska ut tror jag måste ba fixa mig lite :P
om det är nån som vill träffas så är det bara att sms:a
Snart blir det att åka till polen :D
fast kommer bara bli lite svårt :( (några fattar)
sen blir det till pappa över nyår
hoppas jag får sova hos kariims : )
aja skriver lite mer senare.


Puss&Kram

måndag 30 november 2009

Grattis Kariima §

Grattis Världensbästa !

Du är varje sekund idag
varje liten del som händer
och varje liten del som går
Du ska veta att du betyder så jävla mycket för mig!
jag har kännt dig i 10 år nu och fortafarande har vi kontakt :D
DET ÄR HELT OTROLIGT !
Jag älskarde dig när vi var små
jag älskade dig när vi gick i 6:års
jag älskade dig när vi var 10
jag älskar dig fortfarande och det kommer jag alltid göa gumman ! !
att aluta älska dig skulle jag riskera mitt liva tt älska dig
men det kommer aldrig att hända ele hur ?!
glömmer aldrig våra minnen tillsammans
allt vi har gjort
både bra och dåligt
men alla har varit lika bra §
Jga tackar för allt du har gjort för mig och allt du har hjälpt mig
och att du blev min vän ,
du är en äkta vän kariima det är du verkligen

Jag älskar dig <3


Puss&Kram

Sjukhuset !

Det gick väl okeej tycker jag?
men dom hitta inget det var inte lika kul...
orkar inte gå runt med ont i magen och inte veta va det är :(
men men va ska man göra de har provat allt de kan göra
men inget visar nått "/
man får vänta till det slutar göra ont tydligen .
Blir väl att gå ut i det röttna skiftinge men kanske inte med
röttna kompisr hahah xd
Orkar ite skriva mera..


Puss&Kram

söndag 29 november 2009

CHILLI <3

Chilli på sportlovet : D

Vilka ska tagga ?
fan va kul det kommer att bli
men längtar mer på sommaren för där får man träffa alla äldra ; )
lite bilder sen i sommras :






A.S

Du var allt för mig !
kan inte fatta att du bara gick.......
jag älskade dig tills mitt hjärta nästan sprack :(
men du kommer inte fatta
du var underbar
du var allt
men dina känslor för mig var bara på lek "/
jag kommer alltid känna nått för dej
om du läser detta försår du vad jag menar




Puss&Kram

Frisk! (tror jag)

Nu känns det som att jag är frisk : D
nu ska man på dop på min nya kusin,
ska bli kul hoppas jag : )
sen blir det nog att gå ut eller städa mitt rum.
Imon blir det skola igen :(
ska till sjukhuset kl 9:00 där ska jag på
ultraljud (stavning?)
P.S jag är inte gravid :P
de ska bara kolla min mage varför jag får kramper och sånt ; )
men aja hoppas det går bra !





Puss&Kram

lördag 28 november 2009



Om det är nån jag saknar så är det InaSätterqvist , du är otrolig och dej träffar man inte ofta ; o

jag älskar dig det ska du veta <3>

Puss&Kram

heej bloggen !

Nu har man fått blogg dåee ,

Alltid kul med nya grejeeeer.

Igår blev det vaccinet och idag blev det feber : s

har legat i sängen hela dagen och tittat på tv

nu blir det att kolla på film

Puss&kram §