söndag 29 november 2009

A.S

Du var allt för mig !
kan inte fatta att du bara gick.......
jag älskade dig tills mitt hjärta nästan sprack :(
men du kommer inte fatta
du var underbar
du var allt
men dina känslor för mig var bara på lek "/
jag kommer alltid känna nått för dej
om du läser detta försår du vad jag menar




Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar