söndag 29 november 2009

Frisk! (tror jag)

Nu känns det som att jag är frisk : D
nu ska man på dop på min nya kusin,
ska bli kul hoppas jag : )
sen blir det nog att gå ut eller städa mitt rum.
Imon blir det skola igen :(
ska till sjukhuset kl 9:00 där ska jag på
ultraljud (stavning?)
P.S jag är inte gravid :P
de ska bara kolla min mage varför jag får kramper och sånt ; )
men aja hoppas det går bra !





Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar