men dom hitta inget det var inte lika kul...
orkar inte gå runt med ont i magen och inte veta va det är :(
men men va ska man göra de har provat allt de kan göra
men inget visar nått "/
man får vänta till det slutar göra ont tydligen .
Blir väl att gå ut i det röttna skiftinge men kanske inte med
röttna kompisr hahah xd
Orkar ite skriva mera..
Puss&Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar