måndag 4 januari 2010

2010 §

Har inte skrivit på ett tag men har inte haft datan.
Ny år var bäst asså och första veckan på ny år asså grym!!!!
imon blir det tbx till eskilstuna
happ då kommer man sakna många :(
många har vart underbara unsder första veckan i året och jag är tacksam
har träffat nya folk som är helt fantastiska!
mer bilder från ny år kommer nog snart ; )

puss på min haaammoddiiiie §
Puss&Kram // sara

1 kommentar:

  1. Roligt att ni kommer hem för jag har saknat er massor!

    Stilla

    SvaraRadera